dimecres, 4 de novembre del 2009

Valoració treball blogosfera

El meu grup format per la Raquel, la Sílvia, L’Anna, l’Aina i jo, en un primer moment, vam escollir fer el treball de la blogosfera sobre les cançons popular d’arreu del món. Vam començar a investigar i vam trobar que era un treball compilat perquè no sabíem com introduir les partitures a la web i no era un tema de recerca. En veure les dificultats, vam haver d’escollir un altre tema. El tema que vam escollir va ser la salut dels nens i ens vam centrar en la Grip A. La Sílvia, va ser la primera en actualitzar l’entrada i jo la segona a partir d’aquí totes vam crear un nova aportació al tema. L’última aportació va ser la meva.


Pel que fa al treball de la blogosfera, crec que el tema que hem escollit, és un tema important actualment ja que preocupa a pares i professors. Amb les nostres entrades, aquests les poden consultar tot el que cal saber sobre la Grip A.

Aquest tema des del principi el vaig trobar interessat ja que la salut dels nens és el més important per a pares i professors. Aquest treball m’ha servit, per conèixer millor el tema de la grip A i per conèixer millor com funciona la blogosfera. En general, faig una valoració positiva del treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada