dimarts, 10 de novembre del 2009

Inici del Diari de Seminari

El dijous dia 1 d’octubre, al seminari vam plantejar el que faríem durant el cua trimestre de l’assignatura. Primer de tot havíem de llegar un llibre “ educació i vida quotidiana” de l’Eulàlia Bosch i fer un treball a partir d’un guió que en va donar la Pia ( professora de seminari). Després ens va explicar que cada dia, havíem de fer entrada del blog amb un breu resum del que havia tractat la sessió. Aquest dia, vam posar en comú un exercici que havíem de fer a partir d’un conte.
En aquest exercici, apareixien 3 preguntes:
  • Quines t’agradarien que fossin les pedres grans d’aquest seminari? Jo aquesta pregunta vaig contestar: aprendre i formar-me a poc a poc.
  • Quines són les pedres grans de la teva professió de mestre/a? Les meves pedres per a la professió de mestre són: escoltar, ajudar i aprendre de totes les circumstàncies.
  • Quines són les pedres grans de la teva vida, com a persona? Les pedres grans de la meva vida són la família, els amics i l’educació.
Jo crec que la pedra més important per a un mestre/a és saber escoltar als nens i a les persones ja que si saps escoltar l’aprenentatge et vindrà sol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada