divendres, 25 de desembre del 2009

Valoració final de l'assignatura

Al principi de curs pensava que aquesta seria una assignatura complicada i que possiblement no me’n sortiria, ja que veia que hi havia moltes activitats per realitzar. Però a mesura que anava passant els dies, anava veient que si estaves atent, seguies la classe i realitzaves els treballs que havies de realitzar no era tan complicada.

Crec que aquesta assignatura m’ha aportat nous coneixements que de cara a la professió de mestre i a la vida real podré utilitzar. M’ha sorprès molt la quantitat de coses que he pogut aprendre en un període de temps tan curt i estic molt contenta del treball realitzat.


  • La pràctica que més m’ha agradat ha sigut la creació d’un vídeo a partir d’imatges. Aquesta pràctica la vaig haver de realitzar un parell de cops ja que no se m’obria el programa o se’m des configuraven les imatges amb relació a l’Àudio...Per poder introduir la música vaig haver de retallar una part de la cançó amb l’Audacity. Tot i això ha sigut la pràctica que més m’ha agradat i que millor meu he passat fent-la.

  • L’altra pràctica que més m’ha agradat ha sigut el projecte Jclic on podíem crear activitats perquè els nens poguessin realitzar-les a l’escola. Visitant la pàgina Zona clic, he pogut veure diferents projectes per a educació infantil on treballen els lletres, els números... Crec que és un programa interessant de cara a la professió de mestre sobre tot de cara a educació infantil i als primers cicles de primària. Al principi el seu funcionament era una mica complicat ja que no entenia molt bé el que havia de fer, però a mesura que anava realitzant les activitats veia que realment, no era tan complicat i que totes les activitats eren molt semblant.


Per acabar m’agradaria dir que m’ha agradat molt l’assignatura i no m’imaginava que aprendria tantes coses.


BON NADAL!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada